Nissehus

Sidste efterår købte jeg et lille træhus, som jeg ville male og dekorere, så det kunne bruges som nissehus. Desværre kom jeg aldrig i gang, men det er jeg så kommet i år.

Før jeg gik i gang, så huset sådan her ud.

 
 
Nu har jeg så fået malet huset både udvendig og indvendig samt lagt gulve i alle rum. Jeg har også fået lavet en sofa, en reol, et sofabord samt sat rullegardin op i stuen, lige som der er pyntet med nisser og diverse andre småting.
 
 
Køkkenet er også i gang, her er spisebord og stole færdige, ligesom køkkenbord m.m. Så på nuværende tidspunkt, ser huset sådan her ud.
 
 
Tagetagen er soveværelse, 1. sal er stue og stueetagen er køkken.

Huset set bagfra



Huset set fra siden, hvor det er pyntet med julemand og stokke

Soveværelse

Stue

Køkken
Jeg mangler stadig at pynte juletræet og fremstille en masse små gaver samt sofapuder, rullegardin til køkkenet, madting til køkkenbordet, lave det sorte komfur i køkkenet færdigt m.m.

Men det tror jeg nu nok, at jeg når inden jul.

De små nisser har jeg købt hos Møllenisserne, som kan findes på Facebook



Kommentarer

  1. Hej Heidi, må jeg spørge hvor du har købt huset? Mange hilsner Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise. Beklager det sene svar, jeg er ikke på så tit. Huset er købt i Hvalsø Kræmmerhal og der var desværre kun det ene.

      Slet

Send en kommentar